Ed Westvick

Grattis!

Ridläger

Datum: 2009-06-27 / Klockan: 16:40:15
Imorgon åker jag till ridlägret!! Jag kommer att vara borta i en vecka. Inga uppdateringar då alltså!
men när jag kommer hem laddar jag upp en massa bilder och berättar allt!! Eller så mycket som möjligt!!

På onsdag den 1 juli fyller min kompis Ellen år så jag har en liten present till henne!!
Hoppas att du inte läser det här Ellen för det skulle vara en överraskning!!

Lägger upp en fin jordgubbe.

Va jag längtar till imorgon asså!!!

Igår 26/6-09

Datum: 2009-06-27 / Klockan: 12:47:17
Igår följde jag med mamma till hennes medryttar häst. Mamma red först och sen fick jag också prova att rida. Det gick bra faktiskt.

Jag rider Inka.

Spotify!!!

Datum: 2009-06-25 / Klockan: 22:40:12
Det första jag såg när jag öppnade inkorgen till min mail var det här,

Så nu har vi spotify på den här datorn också!!!

Idag har jag varit på ingarö-stranden med Siri, Agnes och Olivia. Vi badade jätte mycket. Det var faktiskt inte så kallt i vattnet.
Sen åkte vi ut med båten och åt middag och badade ännu mer. Jag, Siri och Oscar skulle gå bort till andra sidan av ön. Jag gick barfota hela vägen, igenom skogen tillochmed! Jag skar mig på fingret och sen märkte jag att jag blödde på tummen. Jag ska gå och sätta på ett plåster på fingret, det svider super mycket just nu.

Godnatt

Zac Efron i ny thriller

Datum: 2009-06-24 / Klockan: 13:10:22
Zac ska spela huvudrollen i en ny thriller, än så länge är handlingen okänd. Manuset skrivs av Leslie Dixon som även skrev manuset till Hairspray där Zac medverkade.

Hoppas att filmen inte blir 15 års gräns på som Twilight!!

Rolig cola burkar!

Datum: 2009-06-23 / Klockan: 21:35:29

Dom är väl lite roliga!

Stardoll scenery

Datum: 2009-06-23 / Klockan: 18:08:02

Jag gjorde ett scenery på stardoll. Jag och Pauline på stranden. Fint va?

Följ min blogg!

Datum: 2009-06-22 / Klockan: 16:35:50
Följ min blogg med bloglovin

Diesel

Datum: 2009-06-22 / Klockan: 16:28:27
Jag och Pauline gick till Sickla från mig. Det var jätte varmt så vi köpte glass. Sen givk vi och kollade i affärer. Utanför Gina Tricot mötte vi Edward, Paulines lillebror. Och nu sitter vi vid datorerna i Diesel.

Jag gillar den här bilden. Den blev jätte bra.

Bild

Datum: 2009-06-19 / Klockan: 22:35:19
Jag kände bara för att lägga in en bild. Här är den.

Segla optimist-jolle

Datum: 2009-06-19 / Klockan: 19:38:28
Nu sitter jag och Siri framför datorn, vi har varit nere vid bryggan och seglat optimist, det var jätte kul! Det var Siris båt, Delfinen heter den.

Jag styr och Siri skotar!

Siri styr och jag skotar!

Nu ska vi göra något annat.

Glad midsommar!!

Isabelle och Siri

Min statistk och 100 inlägg!!

Datum: 2009-06-18 / Klockan: 17:25:00

Man ser inte så bra, men det här är min statistik. Inte så hög, men inte illa....

Imorgon är det midsommarafton!! Hoppas att det blir bra väder. Det är inte roligt om det blir regn.

Dalarna idag

Datum: 2009-06-18 / Klockan: 17:15:36
Idag väckte pappa mig klockan 06:30 för att vi skulle ta tåget till dalarna och hämta vår nya bil. En ford mondeo.
Jag mådde lite illa på tåg-resan, men det gick över ganska fort. Vi blev hämtade på stationen av han som sålde bilen. Han hämtade oss med bilen vi sedan köpte.
Pappa skulle provköra bilen, jag följde med. Pappa råkade köra åt fel håll på stora vägen så vi åkte ganska långt innan vi kunde svänga av igen. Sen bilade vi hem med den nya bilen. Sätena där fram är jätte roliga, man kan höja upp dom så att man sitter jätte högt upp. Vi åt lunch på en restaurang som hette Bar 55. Jag åt pannbiff med potatis. Det var en sås som jag tror att det var mjöl i, för att jag fick ont i magen en stund senare.
Vi stannade i Sickla och handlade, fikade och kollade i butikerna. Sen åkte vi hem och pappa började laga mat.

Nu ska jag äta popcorn.

17 Juni 2009

Datum: 2009-06-17 / Klockan: 18:12:44

Jag och Stephanie spelat basket, hoppat lite studsmatta, plockat blommor och så har vi fotat lite.
Här är tre av miina bilder.

Nu ska vi göra något annat.

Isabelle och Stephanie

Skärp er SL!!!

Datum: 2009-06-16 / Klockan: 18:15:18
Idag när jag satt och väntade på bussen vid slussen så var ingen buss i tid, några kom några minuter tidigt andra några minuter sent. Min buss skulle gå klockan 16:55 men den kom 17:07, 12 minuter sent!!
När jag satt på bussen så åkte buss nummer 445 bakom, när vi var vid Londonviadukten åkte buss 445 in på busshållsplatsen, stannade släppte av folk, men öppnade inte där fram så att man kunde stiga på!! Det var två stycken som skulle med den bussen, dom knackade på dörren tillochmed men busschaffören öppnade inte iallafall. Hon satt och pratade i mobilen!! Det borde vara förbjudet att prata i mobil när man kör buss!!

Många som kör buss kör ofta för fort också, jag bor i ett område där det är 30, men bussarna kör över 30. Upp mot 50 ibland där det är en raksträcka. Det ska inte vara så tycker jag!!

Skärp er SL!!

Spotify tävling

Datum: 2009-06-15 / Klockan: 14:51:41
Det pågår just nu en tävling på posh24 där man under 5 veckor kan vinna spotify. Klicka på denna länk för att läsa mer!!

Sommar= mindre uppdatering

Datum: 2009-06-14 / Klockan: 18:05:25
Ja, nu är det sommarlov. Jag har knappt fattat det än. Det regnar hela tiden!! Det ska ju vara sol!!! jag kommer inte att kunna blogga lika mycket som innan, men några inlägg blir det nog!!

Jag gillar den här bilden, den blev jättebra.

Idag har jag varit med pappa i gustavsberg och lämnat mamma och Olivia som skulle bada i gustavsbergsbadet. Sen åkte jag och pappa och åt på en thai/sushi-restaurang. Jag åt thai och pappa sushi. Efter det skulle pappa kolla på kök så vi gick in på kvik. Sen åkte vi till båten och tömde den på allt vatten. Sen åkte vi tillbaka till gustavsbergscentrum och gick in på plantagen. Sen hämtade vi mamma och Olivia och så åt vi en glass. Vi åkte hem, jag följde med mamma och handlade,hyrde film och sen åkte vi hem och nu sitter jag här. Vi ska äta hemma gjord pizza och tillefterätt ska vi äta glass med kolasås och jordgubbar. Mums.

Hemma hos

Datum: 2009-06-13 / Klockan: 23:01:05
Nu bloggar jag hemma hos våra vänner på deras tv. det är jätte svårt för det finns inte å eller ä.

Sommarlov!!!

Datum: 2009-06-12 / Klockan: 17:21:00
Nu har vi haft skolavslutning. Innan själva uppträdanden började var vi i klassrummet och vi fick medlajer.
Allt gick som planerat, eller nästan iallafall, vi råkade presentera toppen före 6:åringarna. Men det gick bra ändå. Jag var jätte nervös innan, men sen blev det bättre!

(Bilderna är väldigt ljusa för att det var pappa som fotade och han är inte lika duktig som jag)

Efter skolavslutningen gick jag, Stephanie, Cassandra och Mariam till Sickla och åt sushi. Vi gick runt och kollade i butikerna. Det är rea typ överallt nu!! Jag hittade en jätte fin klänning på  H&M som jag skulle vilja ha. Man kan ha den när man går till stranden typ, så har man badkläderna under. På lindex hittade jag en parfym som doftade jätte gott. Och flaskan var jätte fin också. Men den hittade jag ingen bild på.

Nu är det sommarlov!!!!!!!!!!!
På sommarlovet ska jag på ridläger, till England och med familjen ska jag till skärgården i två veckor!

Ny header

Datum: 2009-06-11 / Klockan: 20:56:55
Jag har gjort en ny header!!

Idag i skolan hade vi genrep inför skolavslutningen, det gick jätte bra.  Klockan 12 hade vi avslutnings-lunch med lärarna. Det blev hamburgare och till efterrätt var det jordgubbar, maränger och grädde.
Efter rasten kollade vi på en musikal vi var med i när vi gick i 6:års. Den hette Jorden Runt. Vi var dom yngsta som var med så nästa år är det ingen kvar som har varit med. Förutom lärarna då.

Imorgon är det skolavslutning, jag är jätte nervös!!!

isabelle

Titanic

Datum: 2009-06-10 / Klockan: 14:51:58

Snart ska jag iväg till sista ridlektionen. Carly ska med!! Det ska bli roligt. Hoppas att vi gör nåt roligt. Typ staffet eller nåt. Förra gången vi hade avslutning red vi ut, men det regnar ju idag  så jag tror inte att vi kommer göra det.

Idag såg vi Titanic i skolan. Den var jätte bra men lång, 3 h 7 min!!! Alla hade med sig chips.

isabelle

Några minuter kvar:(

Datum: 2009-06-10 / Klockan: 08:52:37
Nu är det bara några minuter kvar sen ska jag lämna min dator. Jag har bara en bild kvar. Den jag har som bakrundsbild.

Sista inlägget från den här datorn :(

Sista dagen med datorn =(

Datum: 2009-06-10 / Klockan: 07:51:43
Idag ska vi lämna in våra datorer. Jag vill inte!!!! Vi ska typ radera allt man har sparat och sen ska vi lämna in dem.

Jordgubbar

Datum: 2009-06-09 / Klockan: 19:59:01
Pappa hade köpt jorgubbar. Gott!! Jag fotade lite.

Jag laddar upp fler bilder senare. Paris Hilton's my new BFF börjar nu!!

Vill ha

Datum: 2009-06-09 / Klockan: 16:22:40
Fin tub-topp som jag skulle vilja ha. Jag provade den när jag var i forum med Pauline en gång.

Vill också ha.

Båda plaggen finns på H&M!

Isan

=) Snart skolavslutning!!! 3 dagar kvar!!!

Datum: 2009-06-09 / Klockan: 16:17:23

Hello!! Nu är jag på i diesel med Min bästa vän. När vi gick genom Sickla träffade vi Cassandra, Stephanie och Mariam, dom letade efter klänningar till skolavslutningen. Pauline letade nya skor men hon hittade inga.

Den här klänningen ska jag ha på skolavslutningen!

Om det är lite kallt ska jag ha den här också.

Datum: 2009-06-09 / Klockan: 13:15:58
Hej hej, nu sitter jag i skolan med Nadias dator och bloggar lite. Hon har inte så mycket batteri kvar så jag ska stänga av och gå ut. Hmm... undrar vad vi ska göra? Vi röstade på vilken film vi ska se imorgon, det blev Titanic.

Brännboll

Datum: 2009-06-08 / Klockan: 14:08:18
Nu är jag på diesel med Stephanie, Cassandra och Mariam. Vi tänkte bada men vi gjorde aldrig det, det blev lite kallt. istället skulle vi gå till nacka forum men vi gick till sickla istället.
Innan vi slutade spelade vi brännboll med killarna. Det var jätte roligt.
Imorgon ska vi spela brännboll mot lärarna. Vi ska vinna!!

Mormor och morfar

Datum: 2009-06-07 / Klockan: 20:58:48

Idag har jag varit hemma och hos mormor och morfar. Morfar har opererat sig så vi besökte honnom på sjukhuset innan vi åkte till mormor. Innan maten gick jag, mamma, mormor och Olivia på en promenad till Foderby gård och lite runt. Olivia ville så gärna gå med Simba (mormor går med en hund några gånger i veckan) så han fick också följa med. Jag tog aldrig med mig min kamera men pappa hade med sig allas kamera så jag tog med mig den när vi gick på promenad. När vi gick över en liten bro satt det en jätte tunn katt där, han var så smal och smutsig. Jag tror inte att han har någonstans att bo.

Dom här bilderna har jag tagit. Fina va!!

Nytt

Datum: 2009-06-06 / Klockan: 18:24:09
Idag var jag med mamma i Sickla för att lämna in Olivias cykel men dom kunde inte laga den för den var inte köppt där. Dåligt. istället gick vi till akademibokhandeln och köpte en bok till mig. Tredje boken i en serie som jag läste förra året. Sen kollade vi på en ny bikini till mig och jag hittade en, den är jätte fin. Blå-grön-gul randig.

Bikinin och boken.

Nu ska jag gå ner och äta nypoppade popcorn. (Jag har otroligt bra luktsinne, jag känner att det luktar popcorn ända upp till mitt rum... )