Skärp er SL!!!

Datum: 2009-06-16 / Klockan: 18:15:18
Idag när jag satt och väntade på bussen vid slussen så var ingen buss i tid, några kom några minuter tidigt andra några minuter sent. Min buss skulle gå klockan 16:55 men den kom 17:07, 12 minuter sent!!
När jag satt på bussen så åkte buss nummer 445 bakom, när vi var vid Londonviadukten åkte buss 445 in på busshållsplatsen, stannade släppte av folk, men öppnade inte där fram så att man kunde stiga på!! Det var två stycken som skulle med den bussen, dom knackade på dörren tillochmed men busschaffören öppnade inte iallafall. Hon satt och pratade i mobilen!! Det borde vara förbjudet att prata i mobil när man kör buss!!

Många som kör buss kör ofta för fort också, jag bor i ett område där det är 30, men bussarna kör över 30. Upp mot 50 ibland där det är en raksträcka. Det ska inte vara så tycker jag!!



Skärp er SL!!


Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback