Mormor och morfar

Datum: 2009-06-07 / Klockan: 20:58:48

Idag har jag varit hemma och hos mormor och morfar. Morfar har opererat sig så vi besökte honnom på sjukhuset innan vi åkte till mormor. Innan maten gick jag, mamma, mormor och Olivia på en promenad till Foderby gård och lite runt. Olivia ville så gärna gå med Simba (mormor går med en hund några gånger i veckan) så han fick också följa med. Jag tog aldrig med mig min kamera men pappa hade med sig allas kamera så jag tog med mig den när vi gick på promenad. När vi gick över en liten bro satt det en jätte tunn katt där, han var så smal och smutsig. Jag tror inte att han har någonstans att bo.

Dom här bilderna har jag tagit. Fina va!!





Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback