Ny header

Datum: 2009-06-11 / Klockan: 20:56:55
Jag har gjort en ny header!!



Idag i skolan hade vi genrep inför skolavslutningen, det gick jätte bra.  Klockan 12 hade vi avslutnings-lunch med lärarna. Det blev hamburgare och till efterrätt var det jordgubbar, maränger och grädde.
Efter rasten kollade vi på en musikal vi var med i när vi gick i 6:års. Den hette Jorden Runt. Vi var dom yngsta som var med så nästa år är det ingen kvar som har varit med. Förutom lärarna då.

Imorgon är det skolavslutning, jag är jätte nervös!!!

isabelle

Kommentarer
Postat av: diana

Nu har jag lagt till dig på blogglovin!! =) Så skoj! Gör du samma med min?? =) Hoppas allt är väl med dig! Jag har fått världens förkyldning och har hostat mig igenom hela natten, usch! Har du någon förkyldningskur som är bra får du gärna dela med dig! :) Stor kram

2009-06-12 @ 11:47:19
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: P

Ni var superduktiga! Grattis till sommarlovet Issa!

2009-06-12 @ 12:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback