Spotify!!!

Datum: 2009-06-25 / Klockan: 22:40:12
Det första jag såg när jag öppnade inkorgen till min mail var det här,



Så nu har vi spotify på den här datorn också!!!



Idag har jag varit på ingarö-stranden med Siri, Agnes och Olivia. Vi badade jätte mycket. Det var faktiskt inte så kallt i vattnet.
Sen åkte vi ut med båten och åt middag och badade ännu mer. Jag, Siri och Oscar skulle gå bort till andra sidan av ön. Jag gick barfota hela vägen, igenom skogen tillochmed! Jag skar mig på fingret och sen märkte jag att jag blödde på tummen. Jag ska gå och sätta på ett plåster på fingret, det svider super mycket just nu.

Godnatt
Isabelle

Kommentarer
Postat av: Maria

hehe, grattis issa, har redan spotify. det är superbra! ;)

2009-06-26 @ 10:42:25
URL: http://marriaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback