Sommar= mindre uppdatering

Datum: 2009-06-14 / Klockan: 18:05:25
Ja, nu är det sommarlov. Jag har knappt fattat det än. Det regnar hela tiden!! Det ska ju vara sol!!! jag kommer inte att kunna blogga lika mycket som innan, men några inlägg blir det nog!!

Jag gillar den här bilden, den blev jättebra.


Idag har jag varit med pappa i gustavsberg och lämnat mamma och Olivia som skulle bada i gustavsbergsbadet. Sen åkte jag och pappa och åt på en thai/sushi-restaurang. Jag åt thai och pappa sushi. Efter det skulle pappa kolla på kök så vi gick in på kvik. Sen åkte vi till båten och tömde den på allt vatten. Sen åkte vi tillbaka till gustavsbergscentrum och gick in på plantagen. Sen hämtade vi mamma och Olivia och så åt vi en glass. Vi åkte hem, jag följde med mamma och handlade,hyrde film och sen åkte vi hem och nu sitter jag här. Vi ska äta hemma gjord pizza och tillefterätt ska vi äta glass med kolasås och jordgubbar. Mums.

Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback