Sommarlov!!!

Datum: 2009-06-12 / Klockan: 17:21:00
Nu har vi haft skolavslutning. Innan själva uppträdanden började var vi i klassrummet och vi fick medlajer.
Allt gick som planerat, eller nästan iallafall, vi råkade presentera toppen före 6:åringarna. Men det gick bra ändå. Jag var jätte nervös innan, men sen blev det bättre!







(Bilderna är väldigt ljusa för att det var pappa som fotade och han är inte lika duktig som jag)


Efter skolavslutningen gick jag, Stephanie, Cassandra och Mariam till Sickla och åt sushi. Vi gick runt och kollade i butikerna. Det är rea typ överallt nu!! Jag hittade en jätte fin klänning på  H&M som jag skulle vilja ha. Man kan ha den när man går till stranden typ, så har man badkläderna under. På lindex hittade jag en parfym som doftade jätte gott. Och flaskan var jätte fin också. Men den hittade jag ingen bild på.




Nu är det sommarlov!!!!!!!!!!!
På sommarlovet ska jag på ridläger, till England och med familjen ska jag till skärgården i två veckor!

Isabelle

Kommentarer
Postat av: Ellen

hur mycket kostar tröjan? :)

2009-06-22 @ 20:57:07
URL: http://everytimee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback