The boy in the striped pyjamas

Datum: 2010-01-19 / Klockan: 18:19:18


Denna bok läser vi på engelskan, jag har inte kommit så långt men än så länge är den helt okej.

Imorgon börjar skolan 8.10, jag tror inte att jag ska gå över isen till skolan då, det är ju rätt så mörkt. Ni visste ju inte, sen i fredags har jag gått över isen till och från skolan. Det är skönt att slippa åka buss och sen är det ju faktiskt inte så där väldigt långt heller.
Fast, som sagt så tror jag inte att jag går över isen till skolan imorgon men förmodligen hem.

Izabella som började i vår klass ska byta till 7e på torsdag. Det är tråkigt tycker jag, hon som var så snäll och trevlig! Hoppas att hon kommer trivas i sin nya klass. :D

Jag har två bilder som jag kommer visa för er imorgon. I alla fall den ena, jag måste få ett ok på att kunna lägga upp den andra. Det är en porträtt bild. :)


Sees! <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Varför ska hon byta? :)

2010-01-20 @ 10:24:38
URL: http://marriaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback