Dracula

Datum: 2010-01-24 / Klockan: 17:53:04




I fredags var jag med mamma och Stephanie på Dracula, den var otroligt bra! Lite läskig ibland, fast inte så farligt. Dem hade gjort den som en rock musikal. Den var bra! Jätte bra!

Igår skulle mamma och pappa iväg på kvällen så jag sov över hos en av mina bästa vänner Siri, vi hade film-sims-kväll. Vi såg Djävulen bär prada och Ghost World. Ghost World var lite speciell, men Djävulen bär prada var jätte bra faktiskt.

Idag när vi vaknade satte vi oss vid datorn och jag fortsatte att bygga klart huset i sims som jag började på igår. Det blev jätte fint! Vid ett halv två gick vi ner till källtorpssjön och åkte skridskor, det var jätte kul men efter någon timme eller två frös mina tår till is kändes det som.

Nu sitter jag här och lyssnar på spotify, High School Musical låtarna från första filmen. Det är minnen det! <3






Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback