BadBadBad

Datum: 2010-01-29 / Klockan: 22:07:02
Så typiskt! Jag skulle precis fota allt jag fått och precis innan jag skulle knäppa bilden dog batteriet. Vilken osis alltså!
Jag laddar batteriet och fotar imorgon istället.
Vi åt kladdkaka med grädde till efterrätt.



Jag dekorerade med snöre och en flagga! Tulpaner stog i en vas på bordet också.



Jag blev faktiskt riktigt nöjd med den här bilden, som är fotad med kompakt kameran.

Vad tycker ni om den? Visst blev den fin?

Nä, nu ska jag knäppa av datorn och byta om för att se reaultatet av Let's dance!

Vi hörs imorgon eftermiddag, jag ska iväg och åka skidor men kommer hem senare. Då får ni förmodligen se mina presenter!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tårtan ser mumsig ut! :)

2010-01-30 @ 14:07:39
URL: http://saharaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback