Axel in action

Datum: 2010-01-29 / Klockan: 18:02:20





Ni vet ju att jag och min lillbror har tagit hand om grannarnas katt medans dom är bortresta och bygger om hela huset.
Axel har inte mått så bra, hon har typ kräkts och inte druckigt något eftersom att hon inte trivdes. Dom bygger ju om så det är massa damm och farliga pariklar i luften.
Så nu bor hon hos oss i vår tvättstuga och mår redan mycket bättre!

Så när jag kom hem gick jag ner och myste och lekte lite med henne,  jag tog även ner kamerna och fotade, som ni ser. Jag filmade också, när Oscar och Kevin höll fram en handduk, den får ni se lite senare.

Nu blir det födelsedags middag och presenter!
jag visar senare vad jag fick!


Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback