Today

Datum: 2010-02-14 / Klockan: 16:41:51






Idag har jag varit med Pauline, vi gick mest runt i butikerna och fixade lite saker. Pollan åt lunch på Mc'donalds och jag passade på att fota henne då, fotade även maten, hehe. Hon hade med sig sin kamera också och fotade lite.
Vi tog lite bilder inne på lindex, som ni kanske ser.
Jag ska visa er en väska som jag ska köpa imorgon faktiskt, jag måste även köpa en present till Pollan som fyller fjortis på tisdag (dagen innan romme!). Längtar så mycket dit, det ska bli så kul! Stephanie kommer att hinna bli frisk tills dess också, gryymt kul vi ska ha det där uppe!

Nä nu ska jag inte tjata mer om Romme.


Hugs på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback