Kladdkaka

Datum: 2010-02-06 / Klockan: 12:54:19




Igår var Stephanie här efter skolan och vi bakade kladdkaka. Den blev väll inte den bästa jag gjort, men men. Deb var iaf ätbar!

Pauline ska sova här i natt, det ska bli super kul! Om inte det vore nog så är det ju första delfinalen i Melodifestivalen 2010 i kväll också! Det ska vi såklart kolla på, fast jag kommer nog kolla mest för att Måns Zelmerlöw är programledare i år. <3<3
Haha, lite Måns tokig varning här!


Sees!

Ps, glöm inte bort frågestunden!

Kommentarer
Postat av: cassandra

hej! kan du följa min blogg via bloglovin, logga bara in och sök efter min blogg:D tack!

2010-02-06 @ 22:04:47
URL: http://caasssandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback