finfinväska

Datum: 2010-02-14 / Klockan: 18:05:22




Det var den här väskan jag ska köpa imorgon, visst är den snygg? Den kommer passa jätte bra i vår och sommar. Den kommer att få följa med till Paris också.

Kom just på att jag glömde visa vad jag fick när jag fyllde år så jag berättar nu istället. Jag fick en petrol blå kofta, en fjärrutlösare (med sladd), två böcker, två skrivblock, två halsband, en penna och en fototidning. Jag fick också en resa till Paris med mamma i vår. Det ska bli super skoj! Längtar mycket. Vi ska bo hos min kompis som flyttade dit sommaren 09. Jag lovar att kameran åker med! Det kommer att tas mycket bilder!


Hugs from me!

Kommentarer
Postat av: pauline

Issa den passar så himla bra på dig ! Jättefin :)

2010-02-14 @ 20:14:50
URL: http://bypauline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback