Erik Hassle 12/2-2010

Datum: 2010-02-14 / Klockan: 17:19:43

Bild från google.se

Som sagt var jag ju på Erik Hassle konserten med Siri och hennes familj på Södra teatern. Vid Mosebakcke torg ligger den.
Konserten var jätte bra! Tyvärr så hade jag bara mobilkameran att fota med, tänkte inte på att jag kunde tagit med systemen. Värt att tänka på vid nästa tillfälle!
Han sjöng många bra låtar, höjdpunkten var nog när han sjöng Hurtful och publiken sjöng med! Även jag, fast man hörde inte vad man själv sjön så det var lite svårt att få till några bra toner. Hehe.

Bilder hittar ni på
Siris blogg!


Hugs!


Kommentarer
Postat av: Siri ;)

jopp kolla där xD

2010-02-14 @ 18:01:13
URL: http://thelionqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback