Orienteringsdag

Datum: 2009-10-08 / Klockan: 19:28:52
Hej,
idag var det orientering i skolan. Vid halv 9 så gick vi med klassen till nyckelviken där vi skulle orientera. Det var två banor, en lite lättare med 7 stycken kontroller, den sprang jag på ca 15 minuter. Och sen var det den svåra med 10 kontroller.
Jag hade inga problem med de första 6 kontrollerna men sen när jag skulle till 7.an så sprang jag först rätt men sen så var det för många stigar så jag tog fel och sen så sprang jag på elljus spåret istället för uppe på berget,  så jag missade kontroll 7, 8 och 9. Spåret gick utmed berget så jag hörde alla ropa typ "där är den!" och en massa andra saker. Jag hittade 10.an i alla fall. =)
När jag var klar gick jag tillbaka till skolan för att duscha och byta om.
Idag var vi i datasalen på svenska och jag blev klar med min berättelse  =) Den blev jätte bra! Jag är så nöjd med den.
Efter skolan gick jag och Stephanie till Diesel och var inne på datorn. Jag skulle till tandregleraren så Stephanie fick vänta på mig en stund. När jag kom tillbaka var vi jätte hungriga och ingen av oss hade pengar med sig så vi gick fram och tillbaka framför växelautomaten, men det var ingen som glömde sina pengar :(
Cassandra hade pengar så vi försökte leta efter henne men vi hittade henne inte, eller vi hittade henne efter typ 20 minuter och sen gick vi till Ica och köpte mellis.
Nu ska jag kolla lite bloggar =)
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback