I'm back, but only for a while ;)

Datum: 2009-10-17 / Klockan: 18:59:13
Hej!
Hur ska jag börja?
Vi har målat om nedervåningen och då måste man ju ta bort allt som hänger på väggarna, och även allt som står i närheten också, det betyder att datorn har varit borta och är fortfarande borta. Jag är hos en kompis och använder deras dator just nu. Förmodligen kommer jag att vara frånvarande lite till för det är inte färdigmålat överallt än. Håll ut. ;)

Jag har med mig kameran men jag kan inte stoppa in minneskortet i deras dator för det finns inget sånt "hål". Och självklart så glömde jag USB sladden... Så ny får stå ut med lite bildbrist. :( Jag lägger upp en gammal favorit istället.



Typ första bilden jag tog, precis innan jag sa att jag var intresserad av fotografering. :D

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback