Home again

Datum: 2009-10-29 / Klockan: 16:41:06
Hej, nu är jag hemma igen.
Det var jätte roligt att sova över. Nu vet jag hur man åker kommunalt till Ekerö. Det är jätte lätt. Buss, tunnelbana, buss.
Vi hälsade på Paulines kaniner, dom var jätte söta. Fotade gjorde jag också, mest på Pauline. Många fina bilder finns det nu på min bästis. <3 Vi bakade chokladbollar, som sagt. Dom blev jätte goda! Godare än vad dom brukar bli när vi bakar... :D Men det var nog för att det var jag som blandade "smeten" den här gången. ;D
Paulines kaniner. Jag vill också ha en, dom é så söta!! Deras pälsar var jätte lena och mjuka.
<3

Kommentarer
Postat av: pauline

hahaha, dom blev mycket bättre för att du blandade ! du får alltid göra det i fortsättningen !! <33

2009-10-29 @ 20:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback