Hatar rubriker

Datum: 2009-10-19 / Klockan: 18:30:02
Hallå :) Börjar med en bild idag. Har fortfarande inte laddat över bilderna från systemkameran till datorn än. Jag brukar ladda över dem på hem datorn och den har inget internet så då kan jag ändå inte visa några bilder. Det är dåligt.



Idag är det måndag. Vanlig dag, nästan, vi i musik-gruppen fick sluta tidigare för musiken blev inställd. Jag gjorde mitt SO prov på omprovstiden, det gick bra hoppas jag.
På bussen hem träffade jag Julia, min syssling. Jag hann typ bara säga hej. Oscar slutade typ när jag gick förbi hans skola så jag väntade på honnom men han skulle tydligen inte hem så då åkte jag med Siri istället.
Jag har typ inte gjort någonting och snart är klockan halv sju. Jag har inget att göra. vi fick en franska läxa men jag kan redan det vi skulle göra.

Jag tänkte fortsätta att göra ingenting nu.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback