En bild från min systemkamera eller två

Datum: 2009-10-23 / Klockan: 16:00:49
Sorry för dålig uppdatering, men nu kommer jag förmodligen att blogga mer eftersom att de har målat klart.
Nu kan jag också visa en bild tagen med mina fina systemkamera!



Första bilden jag tog typ.



Den här veckan har varit precis som alla andra veckor förutom att jag har träffat väldigt många kompisar och släktingar än vad jag brukar göra. Och jag hade ont i halsen så jag missade sånglektionen den här måndagen också :(

Det är verkligen höst ute nu, nästan alla träd är gula/orangea och det börjar bli kallare. Vilken tur att jag har en bra vinter jacka då. ;) Jag lämnade tillbaka den röda och köpte en vinter jacka som jag kan ha i skolan också, så jag slapp ha två jackor.

Nu är det höstlov, äntligen. Vad skönt att bara kunna vara hemma och vara med kompisar. Och fota lite. Mycket.



Bye

Kommentarer
Postat av: Maria

caasssandras.blogg.se tror jag :D vi får fota på höstlovet :) <3

2009-10-23 @ 20:13:29
URL: http://marriaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback