Äntligen fredag med Fame

Datum: 2009-10-09 / Klockan: 20:25:36
Idag är det ju fredag. Efter skolan gick jag med Stephanie till Nacka Forum efter en stund kom Cassandra, Philip och Alexander. Vi satt och snackade om allt möjligt i typ en timme. Det var jätte roligt.
Klockan 18.00 skulle jag på bio så jag och Stephanie och Cassandra åkte till Sickla och kollade i butikerna där en stund.
Jag var och såg Fame, den var jätte bra. Bättre än jag trodde.
Den handlade om några ungdomar som går på en stor konst och sång skola, och alla vill bli kända, men alla lyckas så klart inte. Naturligt vis är det massa kärlek med också. Slutet var lite konstigt, det slutade lite för fort, man ville veta vad som hände med alla. Men det fick man inte.
Filmen får 4 av 5 från mig.
Mina favorit karaktärer var Marko och Jenny.




puss&kram

Kommentarer
Postat av: siri

men isabelle jag såg ju fame med dig... :)

2009-10-23 @ 17:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback