Svar från frågestunden

Datum: 2009-11-19 / Klockan: 08:11:23

Hejhej!!
Några frågor fick jag iallafall! Här är svaren. :D

Varför startade du bloggen ?
Jag startade min blogg i april, då var det mest en kul grej som alla hade. Efter ett tag, typ i sommras, la många ner bloggarna men jag fortsatte och nu har min blogg utvecklats till en fotoblogg!

Vilket är ditt favoritmotiv att fota ?
Det måste vara natur och människor!!

Vad använder du för kamera?
Jag har två kameror, en kopmaktkamera, en panasonic DMC-TZ5 och en systemkamera, en canon eos 450d.

Vad ska du och pauline baka för ngt på tisdag ? ;)<3
Hihi, eftersom att frågestunden avslutades igår, så har vi redan bakat, men vi bakade chokladbollar ;D

När brukar du gå och lägga dig på kvällarna?
Det beror helt på vilken dag det är och när jag börjar skolan nästa dag, igår t.ex. la jag mig nog runt halv elva tror jag.


Isabelle


Kommentarer
Postat av: stephanie <3

det är en hemlis, vart jag gör mina headers , hihihi :D

2009-11-19 @ 09:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback