Sovmorgon och ...... vad?

Datum: 2009-11-16 / Klockan: 21:30:48
Hej
Imorgon ska resten av klasen ta sprutan mot svininfluensan, jag slipper gå upp tidigare för jag har ju redan tagit den.
Imorgon ska jag vara med Pauline efter skolan, slutar 30 minuter innan henne så jag får vänta lite. Vi ska nog baka chokladbollar, dom blir ju alltid så goda när vi gör dom ;D
Tänkte ta med mig kameran till skolan imorgon, vad tror ni om det? Alltså inte systemkameran, vågar inte riktigt att ta med den. Den kan ju bli stulen eller något. Och det vill jag inte. :D

Målade om naglarna nyss, rött blev det den här gången. :D


Isabelle


Kommentarer
Postat av: Maria

sv: aa, kanske det, jag hoppas det iaf. :D ses i skolan , :D <3

2009-11-17 @ 07:51:13
URL: http://marriaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback