Favoriter från Cocoo.se

Datum: 2009-11-30 / Klockan: 17:46:19
Hej fina ni!
Surfade runt lite på cocoos hemsida och såg en massa fina armband, ringar och halsband. Sparade alla bilder på smyckena jag tyckte var fina och sen satt jag och raderade en massa, och tillslut hade jag mina favoriter! Gjorde fina collage med bilderna i picnik. Tänkte ladda upp collagen på facebook, men det gick inte. Därför lägger jag upp dem här istället! Cocoo är framför allt en nätbutik, men dom har en butik i stan. Adress, Renstiernas gatan 15
Södermalm, Stockholm. Måndag till fredag har dom öppet mellan 10.30 och 18.00.

Kan hända att det kommer upp något inlägg då och då med saker jag önskar mig. Det är ju trots allt julafton om mindre än en månad! Har inte riktigt fattat det än! Det känns ju som om vi började höst terminen typ igår.

Mina favoriter!

Armband



Halsband


Ringar


Ringarna skulle verkligen sitta perfekt på mina fingrar! Så fina! Halsbandet med kameran skulle inte heller sitta fel! Eller halsbandet med den lila cupcaken!

See you!!

Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Jättefina smycken!

2009-11-30 @ 23:10:23
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Filippa

sv; Tack så mycket! :)

2009-12-01 @ 16:01:07
URL: http://flings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback