Hemma igen

Datum: 2009-07-05 / Klockan: 15:45:40
Nu är jag hemma igen från ridlägret.
Det har varit en jätte rolig vecka, min häst hette Ratata.


Ratata
1994
e. Pommac u. Shadow
Connemarakorsning
Ca 153 cm

En trygg häst som är såpass snäll att han arbetar, trots sin storlek, på en ponnyridskola om vintrarna.




Ellen fick Cacharel.

Cacharel
2000
e. u. Okänd 
Ca 155 cm

Köpt från Frankrike så därför vet vi inte så mycket om henne mer än att hon är en väldigt snäll häst. Var dräktig när hon kom hit och födde Gullspira den 14 januari 2007. Trevlig och lätt att rida.




Läs vad ledarna har skrivit om lägret! http://www.nybyggetsridlager.se/?p=212
Det var två Isabelle på lägret, så det är inte mig dom menar.

Jag har inte laddat upp mina egna bilder än så dom kommer senare!! Jag har mycket bättre bilder på både Ratata och Cacharel!!


Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback