Marzipan

Datum: 2009-12-22 / Klockan: 22:04:57




Dessa mumisga marsipan godisar har jag bakat i stort sätt hela dagen. Eller, ok. Typ 3 timmar (?)
Jag hade gjort 12 stycken hjärtan (precis så många så att alla kunde få varsin sen på julafton) och så kommer pappa en stund senare när jag bakat slut på all marsipan och tar och smakar ett hjärta, så typiskt alltså. Fast nu får han ingen på julafton.
Visst ser mina "fyrkanter" proffsiga ut? Och jag kan forfarande inte fatta att det är julafton på torsdag!

Jag fotade en blomma också.





Det här lucia tåget står på sekretären. Det är tre av varje, alltså tre lucior, tre tärnor, tre tomtar och tre stjärngossar. Jag och Oscar och Olivia har fått en av varje av mormor och morfar. De två vita änglarna är min och Oscars. Den som står längst hitåt är min och den andra Oscars.

Ses

Kommentarer
Postat av: Jennie

tack så mkt :)

god jul!

2009-12-23 @ 16:00:34
URL: http://designbyjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback