Lucia!

Datum: 2009-12-11 / Klockan: 10:01:24
Hej!

Idag var det luciatåg, var tvungen att gå upp halv 6 för att vara i skolan klockan 7.
Först övade vi hela tåget och sedan gick vi till musiksalen och bytte om. Klockan hade då redan blivit ca 8.15. Bara en kvart kvar!

Sedan började vi och det var MYCKET folk i aulan kan jag lova! Men efter som att jag inte hade mina glasögon på mig såg jag inte så mycket.... Och det hjälpte kan jag lova! Jag var jätte nervös innan men sedan när vi kom in i aulan så försvann det, vi hade ju övat så mycket också.
Det gick jätte bra, alla  sjöng och koncentrerade sig. Publiken var med också!


Nu:
Sitter jag i korridoren med en massa härliga människor och har håltimme. Snart är det So och prov på europas länder och huvudstäder. Jag kan alla länder men definitivt inte alla huvudstäder!

Ses snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback