Bildbomb

Datum: 2009-12-17 / Klockan: 16:04:26

När man är hemma som jag varit idag märker man verkligen HUR MYCKET det snöar! Jämför bara med bilden i förra inlägget. 
Det är galet hur mycket snö som kommit på bara några dagar, om det fortsätter så här fram tills julafton kommer det vara snö över hela huset ju! Fast det kanske blir lite jobbigt...
Imorgon är det skolavslutning, känns lite konstigt att ha missat sista dagen i skolan. Men jag tror det var bra för mig att vara hemma och vila. Så att jag kan ta riktigt ordentligt imorgon när jag ska sjunga!
Nu kommer en bil som jag tror att mamma och Olivia sitter i, så jag avslutar detta inlägg. Mitt längsta hittills.

Kommentarer
Postat av: linda

Fina bilder! // Fredrikas kompis :)

2009-12-17 @ 18:52:50
URL: http://lindsaystyle.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

hej på dig! du får gärna låna nån bild på elion, jag litar på dig =)

vilka fina bilder du tar!



kram!

2009-12-17 @ 20:05:08
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback