BFF - best friends forever

Datum: 2009-12-10 / Klockan: 16:31:24


Bästa kompis och jag <3

Hej! Sitter och gör collage i picnik, bland annat den här ovanför. :D
Inga läxor kvar för denna vecka, ska väll köra geografispelet på europas länder en gång till eller så, kan ju alla men vill öva lite till så att jag är helt säker.

Imorgon är det lucia och jag är så nervös! Det börajde när Stephanie sa "aulan" på matten idag. Jag vet, lite konstig, men det var så det var.
En fullsatt aula, alltså över 200 personer... Där kommer jag ha luciatåg... Aja, det kommer att gå bra. Dom ändrade tiden från 07.15 till 07.00 istället. 15 minuter gör ganska mycket faktiskt.

Ses!



Kommentarer
Postat av: enira

visst :) skir sööt och fin! allt bra?<33

2009-12-10 @ 17:15:31
URL: http://efenidc.blogg.se/
Postat av: pauline

gud så fin collage! fast bilden till hon på höger sida... :( haha



Det kommer gå så himla bra imorn, lycka till :)<33

kram <3333

2009-12-10 @ 21:33:10
URL: http://paulinelovesindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback