Velamsund

Datum: 2009-08-27 / Klockan: 19:42:21
Hej,
Idag var vi med klassen och 7b i velamsund och lärde oss om vattenreningsverk. Det var jätte tråkigt. Jag och Stephanie matade hästarna med mina äpplen. Det var typ det roligaste.
Från bussen till där vi skulle vara skulle man gå 2 km, men det var typ 3 km så idag har vi gått 6 km.

Jag och Stephanie satt på 821 kom 403 framför oss. Det var jätte irriterande för den åkte typ en meter framför vår buss men som tur var så stannade 403 så vi kunde gå av på nästa och ta 403.
Jag och Stephanie har gjort egna mobil teman. Jag gjorde ett med frukter och ett med höstlöv. Stephanie gjorde ett med Hello Kitty och ett med cupcakes, vi gjorde ett tillsammans med Jelly Belly. Det blev jätte bra.

Min Måns

Imorgon ska vi börja med vårt schema, jag tror att vi har matte, svenska, NO, franska och SO. Men jag är  inte säker.


<3 Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback