Skolstart

Datum: 2009-08-24 / Klockan: 20:38:51
Hej! Nu är jag hemma igen. Igentligen kom jag hem igår men jag var så trött så jag orkade inte skriva något.



Idag började skolan, lite tråkigt men roligt med ny klass och nya lärare! Vi var bara där i en timme, fick lite info om veckan och våra skåp. Jag fick skåp nummer 12, mitt turnummer!
Efter skolan gick jag, Stephanie, Maria och Cassandra hem till Maria, och kollade på bloggar. Sen blev vi hungriga så vi gick till Nacka forum och åt på BurgerKing. Efteråt gick vi runt i butikerna och kollade. Jag köpte The Host av Stephenie Meyer på akademibokhandeln. Maria hade fotbolls träning så jag, Stephanie och Cassandra gick hem till mig. 
Hoppade studsmatta, gjorde egna teman till mobilerna, bakade äppelpaj med boveteflingor istället för skorpor och kanelen var slut så vi använde kardemumma istället. Det blev faktiskt jätte gott! Vi dekorerade med silverkulor.
Idag har jag fått en mapp, ett sudd och ett pennfodral till skolan.

Pussochkramkexchoklad 
Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback