Min dag

Datum: 2009-04-16 / Klockan: 17:13:07

Det har faktiskt varit en ganska dålig dag idag, de ända roliga var på rasten när vi spelade kort. Men efter som att alla kan läsa den här bloggen kan jag inte berätta om allt som hände idag.
Igentligen skulle jag redovisa mitt arbete om Madagaskar idag men det hände en sak på musiken så jag ska redovisa imorgon istället. Jag blev jätte glad men sen insåg jag att jag får göra två redovisningar(!). På musiken satt Tobias (en dum kille i min klass som ingen gillar)  och sa massa elaka saker om mig så att jag hörde, han sa typ, "så där ful får man ju inte vara" och en massa annat elakt. Han brukar vara elak mot alla. Som ur är var det hans sista dag här sen byter han till en annan skola imorgon!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback