Tisdag

Datum: 2009-04-21 / Klockan: 19:57:04
Heej! Idag hade vi franska, det var roligt, vi sjöng några sånger på franska och övade uttal. Stephanie, Nadia och Mariam åkte tåget men jag hann inte så jag tog bussen istället. Efter franskan var det idrott, vi sprang runt sjön, det var isakallt! Mina händer var som isbitar. Det var kalops till lunch, den var inte så god.
Vi ska göra en tidning och vi är delade i olika grupper som gör olika saker, jag är med i skvaller gruppen med Stephanie, Nadia, August och Andreas. Det är jätte roligt, vi sitter och letar skvaller på lektionen!
Efter skolan gick vi till diesel och gjorde läxor. Efter typ en timme så gick vi till Sickla och kollade i Gina Tricot. Här är lite bilder. 




<3





              

Kommentarer
Postat av: Pauline F

superfin blogg issa, fina bilder <3

2009-04-23 @ 14:16:12
URL: http://paulinef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback