Stall besök

Datum: 2009-04-19 / Klockan: 13:50:47

Före lunch var jag och mamma och kollade på ett stall i Skevik, det var jätte fint. Jag tror att det var över 20 hästar ute i hagarna. Nästan alla hästar hade en egen hage. Det var en kille där som släppte ut sin häst i en hage och han berättade att han hade haft två hästar och att det här var hans tredje. Tyvärr fick jag ingen bild på Fojan, (han kallades så) men jag har bilder på andra hästar.
                                        

                                              

                                               
                                               
                                              

                                              


<3

                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback