Nacka Forum

Datum: 2009-04-25 / Klockan: 19:21:06
Nu har jag precis kommit hem från nacka forum. Vi gick runt i typ alla butiker, ialla fall Gina Tricot, H&M, Media Markt, Åhlens, Lagerhause, Akademibokhandeln, Brio, Jam Jam, Bik Bok, STHLM, Burger King, Deichmann och en väsk butik mittemot Deichmann. Vi hade jätte roligt! Jag köpte en väska typ på Lagerhause och så köpte jag 4 cd skivor på Åhlens, man kunde köpa 4 och betala för 3. Cassandra köpte 8st! Det blev bara 30 kr. På akademibokhandeln köpte jag en liten gossedjurs sjöstjärna och så köpte jag lite godis på Coop Konsum. Här är några bilder ialla fall.


Stephanie på Burger King


Cassandra på Burger King

<3

Kommentarer
Postat av: Maria

Hehe, det såg ut som ni hade roligt <3 :D

2009-04-25 @ 19:55:08
URL: http://marriaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du ta bort bilderna , c och s har sagt till mig att dom inte vill att dom ska finnas med på inlägget

2009-11-22 @ 14:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback