Min dag

Datum: 2009-04-24 / Klockan: 19:12:31

Det har varit en jätte bra dag idag! Vi hade franska och så spelade vi volleyboll utomhus, det var jätte roligt! Mats sa att jag var jätte duktig. Jag stog i mitten längst fram och en gång spelade jag mot Ibrahim typ fem bollar! Och vi vann den bollen! Jag, Cassandra och Maria fotade på rasten. Det var jätte roligt.
Efter skolan gick jag, Stephanie och Cassandra i sickla och fotade. När vi skulle fota på Kapphal så kom en som jobbade där och sa jätte argt typ att vi absolut inte fick fota där! Här är lite bilder från idag. Det är ganska många...


Maria spelar basket på rasten


August spelar basket


Stephanie


Jag provar skor


Det var jätte varmt så vi tog lite vatten på Mc'Donalds


Fotade lite skor


Väskor och schalar


Fina kläder från åhlens

Jag har fler foton men jag orkade inte lägga upp alla:)

<3


Kommentarer
Postat av: Pauline

fina bilder beeeestis ;)

2009-04-24 @ 19:14:41
URL: http://paulinef.blogg.se/
Postat av: Maria

Hehhe, vad rolig jag såg ut XD

2009-04-24 @ 20:58:14
URL: http://marriaas.blogg.se/
Postat av: Nadia...

Jätte fina bilder (:<3

2009-04-24 @ 21:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback