Hemma

Datum: 2009-04-27 / Klockan: 17:33:42
Nu är jag hemma och ska äta lite mellis snart. På måndagar har vi en som städar här, hon pratar inte svenska och hon frågade Oscar en sak och han hade glömt bort vad myra heter på engelska! Jag har på lite musik på datorn och högtalarna på datorn är verkligen super dåliga! Jag har gjort en ny stardoll. Jag köpte superstar och då fick jag 129 stardollar men nu har jag bara 13 kvar. Jag har köpt ganska mycket. Det gör inget jag kan ju köpa mer om det tar slut. Eller spela spel. Nu måste jag stänga av datorn, mamma ropar.

<3

Kommentarer
Postat av: Pauline

låter som du har haft kul :)



saknar dig, kram :)

2009-04-28 @ 16:27:22
URL: http://paulinef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback