Filmdag och ridning

Datum: 2009-04-15 / Klockan: 19:41:54
Heej!

Idag var det filmdag i skolan, man fick ta med sig chips och sånt om man ville och jag glömde att ta med mig något. Fast det gorde inget. På morgonen såg vi The Day After Tomorrow och efter lunch såg vi National Treasure 2. Båda filmerna var jätte bra men jag gillade nog National Treasure 2 bäst. Det var fisk till lunch och den var jätte äcklig! Jag åt bara lite potatis och majs till lunch.
Vi skulle göra en filmanalys efter filmerna, det var inte så lätt. Det var frågor man skulle svara på, som var utspelar sig filmen, är filmen inspelad i en studio eller på det riktiga stället? Det var svårt.

Efter skolan åkte jag hem och bytte om till mina ridkläder och sen åkte jag till stallet. Jag fick Picco, han är väldigt pigg så jag behövde inte använda benen så mycket. Vi red ute på sandvolten idag, det var väldigt varmt. Vi övade bara på böjda spår idag.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback