Gottis

Datum: 2010-02-22 / Klockan: 12:48:34


♥ Vad gott det skulle vara med hallonpaj! Vi har precis haft lunch i skolan nu och det var verkligen inte gott. Skolans mat är bara god då dem har tacos annars är den riktigt USCH! Nu har jag rast, en kille i min klass sitter här och skriker, riktigt illa.
Jag har engelska snart, jag hatar min engelska lärare, hon är riktigt taskig mot vissa och en del är hennes favorit elever. Det sistnämna tillhör dock inte jag. Hon står inte högst upp på min favoritlärarlista!
Jag lovar att ni inte ska få höra mer om henne här på bloggen, kanske att jag berättar om något hon sagt på en lektion någon gång. Eller kanske inte. Vi får se! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback